A day of a råttas life

Hahaha, Anna, du är underbar.

Vill uppdatera om mitt eget läge.
Jobbar som en skållad gris. Det är jag som är råttan, men jag kan ta det, haha. Imorgon ska jag följa med som fotoassistent på en fotografering någonstans upp i landet. Ska bli spännande!
Fan vad jag älskar att tjäna pengar.
För övrigt tränar jag svinmycket. Jag är sjukt taggad och det känns bra, förrutom att jag känner av benhinnorna en del. Not so fun. Men jag stretchar så mycket jag kan så jag slipper den värsta smärtan.
Allting rullar på. Längtar dock hem till Helsingborg lite och ser fram emot spa-helgen i Polen med mor, far och Anna.
Måste råtta vidare. Jobba menar jag. ;D
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0