Be on top!

Har varit full rulle hela lovet. All tid har spenderats med kvalitetstid med många fina vänner, långa nätter och mycket skratt. Mina tankar har inte ens varit i närheten av skolan, skööönt. Fick fint besök från götet, då söta Jennifer kom ner till Helsingborg. Guld! Nyår må jag säga blev en riktig smällkväll! Supergod mat och dans med bästa vännerna, hell yeah! Har också hunnit tänka mycket, kanske nästan för mycket, men jag har lärt mig att bara köra, våga chansa, vad har jag att förlora? I denna situation hade jag bara något jag kunde vinna, so why wouldn't I take the chance?
.
by: filippa
by: jenny
by: jenny 
by: filippa
.
Underbart. Ja jag har till och med hunnit känna på hur det är att lana, ja tro det eller ej, men jag har lanat. I'm a geek and I like it ;) Taggad till hundratusen inför kommande termin. Det kommer bli great!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0