Fredagkväll

Kul att se dig i bloggen Anna! :)

Idag är jag riktigt patetisk.
Känner mig som ensammast i världen.
(Told you so)

Andreas blir borta säkert långt över tre veckor. Och när man träffats nästan varje dag i ett halvår känns det konstigt.

Ikväll tar jag det lugnt, men riktigt god mat lagad av undertecknad, och så ska jag snart sova. Blir Göteborg igen hyfsat tidigt imorgon. Så jobb lör-ons. Och sen försöka hinna i kapp med pluggandet. Blir nog bra. Så nöjd med att ha ett jobb:)

Ska som sagt sova om en stund. Och oj vad roligt inlägg. Haha. Jaja hejdå:)

/Ida


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så söt Ida!

Och ibland är det bra o få längta lite!

Tänk villket kärt återseende det blir sen!



Jag kan agera vikariepojkvän fast jag erbjuder endast kramar i form av närhet!

2011-01-15 @ 18:38:25
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0