Happy as could be

Jag är så glad. Ingenting kunde varit bättre just nu.

Ett jobb som kommer vara det roligaste jag någonsin haft. (Om det bara är hälfen så bra som jag tror...) Ett riktigt drömjobb för mig just nu. Äh fy fan, det är så bra så att jag inte vet vad. Hade inte ens vågat drömma om det.

Och ett jobb betyder pengar och pengar betyder att kunna göra en massa roliga saker och möjlighet att hänga med tjejerna till Ibiza i sommar. GAAALEEEET.

Skolan går ganska bra också. Inga rester eller kompletteringar. Sjukt nöjd med det. Bara lite kvar nu! :D

Jag älskar även min lilla lägenhet! Åh. Har så mycket bra i mitt liv nu. Det går bra nu kompis... :D

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt o höra Ida!

Du är värld allt!

NJUT

2011-01-08 @ 22:38:58
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0