Heeeeeeej!

Fick sug efter att blogga.

Julen i Helsingborg var huuur bra som helst. Julafton var riktigt rolig och en av de bästa julaftnarna. "Det säger du alltid, Ida" sa nån av syrrorna. Men det är ju sant. Juldagen var kaaaos, haha. Nä, men sjukt roligt var det i alla fall. Sen kom Andreas och överraskade mig och det var hur kul som helst.

Dagen innan nyårsafton tjatade han med mig till Borås igen. Och tur var det för jag måste djura med skolarbetet nu eftersom det ser ut som om jag fått ett jobb! Vågar inte riktigt ta ut segern i förskott men de kan bli hur bra som helst.

Och nyårsafton var perfekt! Jag och Andreas var hemma hos honom och lagade svingod mat. Lugnt och perfekt.

Nu är det som sagt en del skolarbete på G men det ska nog lösa sig.

Jag på nyårsafton: (Klänningen: 150 spänn på H&M-rean. Ganska nöjd med det.)


Hur har ni det mina systrar?
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0