I will tell you about the weekend...

Nästan så jag skäms lite över mitt förra blogginlägg, men det var så jag kände och nu får jag stå för min öppenhet. Haha. Sanna: "Du låg säkert i fosterställning och luktade på en av hans gamla tröjor..." Hahaha. Så illa var det faktiskt inte. Åt inte ens Ben & Jerrys...

Fast det blir inte bättre eftersom detta inlägg också kommer handla om skidgalningen.

I söndags blev jag ledig från jobbet och kunde istället följa med familjen Lindén på jakt efter Andreas i de småländska(?) skogarna. Vi hittade honom söder om Gnosjö. Och Vanja fick till denna fina bild när jag gick med en Andreas en bit. Hamnade på en bild i BT också där jag ser ut som världens största flinande tönt. Man ser hur grisskrattljuden kommer ur munnen på mig ungefär. Haha.


Foto: Vanja Jailovic

I lördags var jag ute med Lisa (klasskompis) och Emelie (hennes lillasyster). Gjuten förfest hos Lisa, hehe, och sedan X&Y. Längesen! Riktigt kul. Love the dancing.


Emelie, jag och Lisa på X&Y.

Var ju bara aningen seg på söndagen och vaknade tre minuter innan Lindénarna skulle hämta upp mig. Hehe...

Resulterade också i en bild (också tagen av Vanja) där jag ser ut som sju svåra år och Andreas ser lite halvt döende ut (Förståeligt iofs). Ser ut som om jag tänker börja gråta vilken minut som helst. Som om min man ska ut i krig eller ngt. Haha. Återigen...patetisk ;D Och den bilden lägger jag inte upp, haha.

Glöm inte att gå in på gruppen Ski of Sweden på Facebook, gilla, och följ resan. Nu befinner de sig på väg mellan Jönköping och Motala. Närmare det förstnämna.

Nu ska jag sova. Sista dagen på fotograferingen i Göteborg imorgon.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0