kiss freedom goodbye

Heeellooo,
Kom på idag att jag borde förbereda mig för indragen frihet snart... Har jobbat hemifrån i 2 månader nu, så frihet har det väl inte helt varit iof. Tydligen kom också socialt handikapp som ett brev på posten med detta. Så nu tänkte jag gå upp tidigare på morgnarna, slå undan mina människofobier, och försöka komma tillbaka till verkligheten.
(På gott o ont johanna. haha. Frihet på gott, socialt handikapp på ont. Fattaruu? ;) )
...
Började dagen med att klä på mig... (WOOOHOOO) sminka mig och göra ärenden som jag inte kommer ha tid med from nästa vecka. Är så sjukt taggad för detta jobbet nu och är så glad att jag fick det.
...
Älskar den lätt spända känslan som infinner sig i mig nu. Nya människor, ny chef, nytt kontor. Ett liv haha. 
Imorgon blir det stockholm med pappsen, fixa saker till sabinis i lägenheten så den lilla sparveln kan gå på toa utan att halka av sitsen ;) haha och så hon kan rööga vattenpipa på balkongen när det blir varmare. Säga hejdå till chefen o lämna nycklar- :)
...
Så nu dessa sista dagar ska jag komma tillbaka till verkligheten och njuta lite av att kunna bestämma. Kanske låtsas att jag är på solsemester o jobbar fram nya fräknar och skållad näsa?...
Börja med att rikta en riktigt stark lampa mot ansiktet, helst ska den ha stått på ett tag så det bränner riktigt gott. Luta dig tillbaka och blunda. .
d
Sen kan man låtsas att någon pratar med en så man måste kisa och skydda ansiktet från solen...
...
Dum i huvet var det ja :)
ha ha
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0