Köttbullehöfter

Eftersom jag numera ser ut som en köttebulle runt höfterna och kinderna tänkte jag att det kan vara bra att sätta fart med träningen. Började ju lite innan nyår. Sen blev jag förkyld. Men förra veckan började igen (2 ggr) och denna veckan har jag sprungit med Hanna tre gånger redan. Löpning runt Kypesjön 25min*3 + styrka. Känns bra som faaan.

Nu är målet att;
- få bra kondition.
- springa 4 ggr i veckan. (Just nu kommer det väl bli runt 3 men det räcker i början.)
- Vi ska också kunna göra minst 3 chins (häva sig upp i en stång) innan sommaren.

Mitt slutliga bevis kommer vara en superdeffad bild på facebook. Sixpack, snygga starka armar och allmänt fit kropp. Jag är taggad, jag är motiverad. Inget kan stoppa mig. Vem antar utmaningen?
(Ibiza whoa whoa whoa!! Haha :D )

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

För det första du har varken köttbullehöfter eller köttbullekinder.

Och för det andra vi är så jävla grymma och vi kommer ta ibiza med storm!

2011-01-20 @ 14:58:13
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0