Uuuuh

Idag. Idag. Ja. KbgsklbflhpAQIDNLQÖGN. Uh.

Måste till skolan för att göra klart sista inlämningen på animeringskursen. Måste slänga alla sopor som ligger i Hannas bil. Sa jag att jag MÅSTE bli klar med skolgrejset? Helst nu så jag slipper skiten. (Sååå tråkigt) Im sorry im så negativ. Jag ska jobba ikväll också. Och on top of it är jag orolig över Andreas och hans projekt att åka längdskidor från Smygehuk till Treriksröset. Så mycket som kan gå fel. T.ex att snön tar slut. Självklart har jag inte berättat om mina farhågor för honom. Enbart dumt.

Egentligen skulle jag följt med men jag har ju fått jobb så jag fick stanna hemma. Hade varit sjukt kul att hänga med. Hade nog känt mig lite lugnare om jag fått följa med och styra upp det hela, haha. Men jag får väl lita på Simon och Vanja... haha.

Nä. Nu tar jag tag i allt jag ska och så får det gå som det går. Inte hela världen om jag inte lyckas med actionscriptet. En rest gör ingen höna eller nåt.

Och om ni vill kan ni följa Andreas resa på Facebook, gruppen Ski of Sweden. Gå in och gilla och peppa dem:) Är det nån som klarar detta så är det Andreas. Med eller utan snö, haha.


Vanja och Andreas i husbilen, innan se beger sig ut och startar från Smygehamn.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0