Min helg och sånt

Kom nyss hem efter att ha varit på Arbetsförmedlingen 8 minuter efter de stängde. Dagen blir konstig när man vaknar 12.00. Satan vad trött jag var när klockan ringde 9.00. Måste ha sovit dåligt.

Helgen var nog det mest sjuka jag varit med om någonsin. Eller lördagen i alla fall. Fredagen var sjukt trevlig nere hos Kenny med Naida och Dennis. Senare kom två till. Vi hade riktigt kul med Domino och olika kortspel. Haha, gud. Kenny lägger som vanligt de roligaste linesen.

"3!"
"Nej, 6!"
"Men ååh, det är ju det enda jag tänker på, så säger jag FEEEL!!"

Det blev en runda på Vimmel sen och det var mycket trevligt.

Lördagen började lugnt med två gamla klassisar, Fredrik och Tina. Kvällen slutade vid 05.00 och vi fick då mer eller mindre fly. Haha, helt sinnessjukt. Men sjukt rolig kväll. Stördaste på mkt länge.

Idag är jag glad för jag har lyckats få ännu en intervju i Stockholm. Någon gång måste det ju gå, haha.

Mycket tankar och känslor och allt är upp och ner som vanligt. Men en dag är denna mess över I hope. Annars är det mycket bra med mig nu :)

Chest to chest
nose to nose
palm to palm
we were always just that close
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0