Kväll hos Kenny

Jag har ju visst det vänner i Borås. Blev nerbjuden till Kenny och var nyss där och käkade. Supergod risotto med skinka, champinjoner och sparris. Gött att bo granne med en fd. kock. Hehe. Nu skulle han duscha så jag smet upp för att slänga iväg lite fler mail. Man måste vara effektiv.
Senare kommer Naida, den förlorade sonen. Hon var i Australien i 9 veckor och planerar att dra dit igen i augusti. Ska därför passa på att träffa henne. Fan, jag kommer bli helt nostalgisk ikväll känner jag. Tänk om jag flyttar ifrån Borås nu. Nästan lite tråkigt. Kommer fler ikväll som jag också känner och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa en klasskompis. Kommer bli en bra helg i Borås.  På onsdag drar jag neråt igen för lite projektmöten och midsommarfirande.
Orkar inte tänka på allt jobbigt just nu. Tar det nästa vecka. Men saker börjar ändå ordna upp sig tror jag. Oh what we do for money.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0