You are the fire, you are the sun

Seriously. Allt är en mess. Djup suck på detta. Jag hatar att såra människor. But this is no charity.

Jag är i Helsingborg och har firat midsommar här. Helt fantastiskt rolig midsommar. En av de bästa. Även om jag inte firade med någon av mina närmsta så var det ett gött gäng. Självklart gjorde jag en egen krans. Får man ens fira annars?

Ikväll åker jag hem till Borås. På tisdag ska jag upp till Stockholm för två intervjuer och för nån timme sen blev jag telefonintervjuad för ett jobb i Amsterdam. Det senare jobbet har inget med min utbildning att göra... men ett år i Amsterdam känns ganska lockande. Rymma från allt. Tänk om jag varit kändis nu. En paparazzi bild följt av följande rubrik i Aftonbladet: HÄR FLYR HON SVERIGE!


Hittade tyvärr ingen passande paparazzi bild. Ni får denna skönheten istället.


Alltså. Åh. Suck. Blö. Im sorry for everything. Det var inte min mening. Förlåt.

Så vad händer? Helsingborg, Borås, Stockholm eller Amsterdam? Whodafackknows.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är fan emovarning på dig nu. Du skriver ju bara om all skit. Skriv när något gött har hänt också!



Pöss!

2011-06-26 @ 15:48:36
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0