har suttit i en halvtimme för att komma på en jäkla rubrikjävel nu Ida, men vet du vad...jag skiter i!!!

Känner mig aningens flummig just nu. Ja efter fyra timmars sömn i natt kan jag inte förvänta mig annat. Kan inte heller påstå att skoldagen varit särkilt effektiv. Har vandrat som en levande zombie hela dagen och skrattat som en gris, åt allt och inget. Blev en kul kväll igår där det först sket sig för att biljetterna till efterfesten tog slut MEN bra som jag är chansade jag på att försöka komma in i alla fall och lyckades faktiskt fakea stämpeln med en gammal cigarett fimp jag hittade och tog mig in. Sjukt nöjd!
.

I morgon: fredag. Nu: BigBrother, följt av ett snabbt telefonsamtal innan jag somnar. Och därmed sätter jag punkt för denna dag.
Ha det fint suckes!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0