Hej...

Egentligen skulle denna helgen bli så jävla bra. Jag skulle glömma bort min sjukdomsvecka och bara ha så roligt med Andjelka som skulle hit men jag blir verkligen inte frisk. Samtidigt som det aldrig blir vår.

Mitt huvud är tusen kilo tungt och känner i allmänhet bara för att sova. Men idag har jag lyckats få på mig kläder och snart ska jag och Andreas ta på oss varmt och gå ut och gå i snön. Vi behöver frisk luft och se något annat än min lägenhet. Och köpa godis. Det är ju ändå fredag, haha.

Så himla ledsen att Angie inte kommer hit men förhoppningsvis får jag träffa henne och alla andra nästa helg då jag tänkte dra hem till Hbg.
Mår som jag ser ut. Det värsta är att jag har sminkat mig. Haha.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0