Om du har en dålig hårdag...

Av 5 personer som satt i datorsalen från början, var 4 stycken bibliotekarier. (Jag var den 5:e personen)
TRE av dessa hade antingen blått eller grönt hår.

Ska ni ha sånna hårfärger kan ni väl i alla fall hålla dem i skick och inte låta de bli så urtvättade gråa?! Får panik. Men det positiva är att jag kände att jag hade snyggast hårfärg i den salen i alla fall. Och så kände jag inte imorse. Så om ni har dåliga hårdagar, kom till Högskolan i Borås så käns det genast bättre.

Vet ni, det är snart ETT ÅR SEN som jag färgade mitt hår på salong. Tonade det själv två ggr i höstas men det räknas knappt. Ni anar inte hur sugen jag äääääär. Men. Jag vet att pengarna jag har inte är mina. De tillhör mitt kreditkort och avbetalningen på datorn.

Snälla, snälla, ge mig ett jobb till sommaren så att jag kan fixa min femtoncentimetersutväxt. Och bli blond. MISSION.
/Den av oss som är mest hårfixerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0