På min väg till storstan

Sitter på tåget till Stockholm och försöker plugga med sämst uppkoppling. Undrar varför jag inte tog Bus4u. Billigare, bekvämare och GRATIS, BRA internet. Men nu kommer jag fram fortare i alla fall.

Ni äckelmagade kan sluta läsa nu för jag har nämligen hela munnen full av blåsor. Det gör ont, svider och sticker och jag kan knappt äta en banan utan att grimasera. Det ser lite ut som om jag bränt hela tungan. Satt på vårdcentralen hela morgonen och fick reda på att det bara var en förkylningsvirus och en infektion. Eller nåt.

Jag får absolut inte skratta på intervjun imorgon eftersom min äckliga ruttna mun kommer synas då. Haha. Sjukt taggad för Stockholm samtidigt som jag känner att jag förmodligen väntar en pangförkylning i helgen och känner bara för att sova. Sjukdom får komma nästa vecka.
Ska bli kul att träffa Sabina! Tjaaarå.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0