Så satt jag här och var stressad

Men insåg att jag inte har någon anledning till det, eftersom jag kan jobba precis när jag vill. Behöver inte känna att jag ska vara där klockan 8 med alla andra. Fan vad bra att jag kom på det, slapp ha komma-för-sent-ångest. Insåg att det bara var mina egna riktlinjer och pengahets. Jo, jag behöver pengar, i massor, men jag tänker inte låta det göra att jag känner jag jag måste vara där 8, till priset av att jag får stressa, strunta i att äta, eller bara suga in livet i allmänhet och få lite harmoni i mitt liv. Haha.

Och... the news:

Imorgon kväll åker jag till Stockholm! Jag har hemliga möten och ska bo hos Sabina. Eller, det är ju inte hemligt egentligen, men säger jag så låter det som jag är en riktig jäkla bloggare. Fast jo, det är ganska hemligt ändå. Men kan ändå berätta att det handlar om en anställningsintervju. Grymt.

Denna morgon dricker jag kaffe och rappar till Färska Prinzen.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0