Trevle heeelg


Tog en liten sovmorgon...X&Y igår med Lisa så jag behövde det, haha. Det var sjukt kul och jag dansade sönder mina fötter. Bra kväll!

Efter min sovmorgon stack jag till studion och jobbade några timmar. Det bjöds på tårta idag och hela studion var full med ungar. Så jävla söta och roliga. Två av dem sprang i väg och skulle leka.

- Vi leker FREDAGSMYS!! Jag sätter på tvn!

Hahahaha, jag dooog. Så det blev inte mycket gjort i slutet för jag tyckte det var roligare att titta på barnen haha.

Nu ska jag "göra mig ve" som Andreas tror att det heter. För jag har en het dejt ikväll. Blir min favorit; hasselbackspotatis! Och imorgon kommer Anna och vi ska börja jobba med vårt projekt. Grymt. Så, nu ska jag fixa till det där trötta ansiktet. Tjadå!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0