Uppdatering

Varför åka till Stockholm och träffa kändisar när alla kändisar kommer till Borås? Satt och åt lunch idag vid samma bord som en gammal friidrottsstjärna. Gillar mitt extrajobb.

Har idag annars mått ganska dåligt. En massa saker som svullnat upp på min hals och huvudet har försökt lägga sig på marken typ. Tvingade mig själv att gå och jobba och gå till skolan. Vill bara sova nu men har missat så mycket på dansen att de vore dumt att missa mer. I värsta fall får jag sitta och glo på de andra.

Gillar dagarna nowadays. Jobba, skolan, plugga, dansa. När jag mår bättre och när jag orkar ska jag dra mig ut i spåren igen och springa. Inte haft nån lust.

Ja, bara en liten sån update... Mitt massiva bloggande har fortfarande inte färgat av sig på Anna & Johanna, Im sorry alla bloggläsare. Alla två. ;D

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig!!

Jag var ute i spåret igår! 5 km! =)

2011-03-07 @ 17:43:28
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0