and we danced so good...

Skulle kunna gråta för minsta ting idag. Skämt och ord som jag vanligtvis alltid kan ta har fått ögonen att svida av tårar ett antal gånger idag. Jag vet inte varför. Blandade orsaker just nu. Saknar mamma och pappa, vill inte till skolan, hatar denna projektveckan vi har. Jag ville inte ens gå och träna idag, ville ingenting alls! Så kan det va.
-
http://www.youtube.com/watch?v=jqA_gRMYgA0
Gick inte att lägga upp den. Men verkligen värd att lyssna på. Såååå fin!
.
-
Ska i alla fall stanna hemma i morgon och städa och plugga. Vaknar förhoppningsvis på bättre humör i morgon. Det borde bara kunna gå uppåt nu.
-
Ska föresten börja måla! Fick helt plötsligt jättemycket inspiration. Ska bara fixa färg och tavla. Kan bli kul.
Nu ska jag gråta en skvätt innan jag somnar.
Godnatt mina fina!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0