Känslan

Tanken slog mig. Kärlek är så jäkla fint. Min bakgrundsbild på datorn föreställer ett gammalt par. Mannen pussar kvinnan på kinden och hon ser överlycklig ut. Jag blir så varm i hjärtat när jag ser den och jag föreställer mig att de varit tillsammans sedan de var unga. Jag vill också ha det så. Jag vill ha en grym relation som håller genom allt, hela livet. Och jag är så glad, för jag tror att jag har det. Man kan så klart inte veta, eller förutspå vad som kommer hända. Men så är känslan nu. Han är grym.
Pratar med Sanna i telefon om livet, kärlek, framtid och smått förvirrade mytomaner... Haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så glad för eran skull!

Och cykelbröllopet ser jag verkligen fram emot!

2011-03-08 @ 11:58:15
URL: http://hannanlange.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha cykelbröllopp!?

Jobbigt att vara präst där. Rätt jobbigt att vara alla. Speciellt om Andreas skall djura och det gör han väl alltid :)!

2011-03-10 @ 17:40:27
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0