Straffet från ovan

Jag tänkte seriöst ta på mig Converse och skinnjacka i morse, och som ett straff från ovan, för blotta tanken, blev det snöstorm. Igen. För femhundrade gången denna vinter. Haha, helt sjukt. Snö 4 månader i sträck. Men som tur är går vi mot sommartider och inte tvärtom.

Har i alla fall varit och jobbat i tre timmar. Nu måste jag plugga. Har en rapport som ska vara inne nästa vecka. Så jag ska käka en semla och skriva. Förresten. Om ni inte gillar ruccola så värst mycket så tryck inte hela munne full för att ni råkat köpa storpack, och för att det inte ska bli gammalt. Speciellt inte om ni inte är så förtjusta i just ruccola.

Så äckligt.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0