Ännu en deppig bild men bättre humör


Jag vet, jag får ge mig med mina emominer och deppiga inlägg. Im up and running igen. Får fortfarande en del obefogad skit från olika håll, men jag vet vad jag gjort, att jag har rätt och felet ligger i att jag litade på fel människor. Det kommer bli bra i slutänden.

Snart tar jag examen. Eller det gör jag inte för jag saknar några poäng men det fixar jag i sommar, det spelar inte så stor roll. Men i alla fall, det känns sjukt underbart. Två års högskolestudier. Jag är grym. Och till detta har jag jobbat extra i en fotostudio. Och håller på att bygga upp en jävligt bra grej. Jag har glömt bort allt positivt i min situation de senaste veckorna. Har låtit fel människor få ta energi från mig.

Det är så mycket mer än det här. Så mycket mer som karvar lite i hjärtat. Men så är livet. Men allt känns bättre. Tackar som frågar.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0