Kåding over here

Jag vet inte om jag hade en mindre psykos igårkväll skapad utav stress, trötthet och pankhet men jag överdriver nästan inte när jag säger att jag garvade röven av mig igår i en kvart åt "Kukas List". Idag är det fortfarande kul men inte så att jag känner att jag vill skratta i 15 minuter.

Men tack för den i alla fall, Johanna.

Nu sitter jag i skolan och jobbar vidare med webbplatsen. Önskar att det kunde koda sig själv. Jag är ingen bra programmerare, ändå har jag förmodligen tagit på mig att göra den mest komplicerade webbplatsen i hela klassen. Samtidigt är jag glad att jag gjorde det för jag har lärt mig väldigt mycket. Och det är ju det som är meningen. Tar hellre ett G då, än ett VG för en supersimpel webbplats.

And I am coding on.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0