Leende

Denna vecka har varit... piss. Om man får säga så. De senaste veckorna har varit sjukt energikrävande och jobbiga. Jag har kommit hem från skolan som en zombie och gått till skolan som en zombie. Jag har gråtit några skvättar och haft allmän ångest för allt.

Ett av dessa orosmoment är över nu. Projektrapporten och webbplatsen är inlämnade. För första gången på väldigt länge sitter jag och ler utan att tänka på det eller anstränga mig. Vill fira på något vis. Visserligen vet jag inte om vi blir godkända, haha. Men jag skiter i det nu. Ska koncentrera mig på mig själv. Chilla. Vila. Må bra. Kanske inte sitta klistrad vid datorn som den nörd jag är hela tiden.

Åh. Underbara fredag. Snart sitter jag på en buss mot Helsingborg. Im lovin it.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0