Självklart

Sedan jag var på basinfomöte på Arbetsförmedlingen förra veckan har jag beklagat mig inför allt och alla över idioten som höll i mötet. Bad till Gud att jag inte skulle få honom som handläggare. Självklart är detta precis vad som händer. Kanske för att jag inte ens tror på Gud. Eller så är det det här med attraktionslagen. Det man tänker intensivt på inträffar. Man sänder ut budskapet i universum och så kommer det tillbaka till en.

Fast det kan bli rätt kul. För pratar han nedsättande till mig, kallar mig unge och insinuerar att jag bara är där för att någon sagt åt mig kommer jag snapa och be honom fara och flyga. Han var riktigt hemsk på basinformationen. De ska väl peppa oss inte trycka ner oss. Idiot.

För övrigt går det framåt med vår webbplats. Snart är den klar för inlämning. Det är bara några dagars intensivt skrivande kvar. Och seminariet den 30 maj. Then its all over. Welcome to Hollywood, baby. Eller ngt.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0