Gamla vänner och sånt

Igår kväll kom min barndomskompis Lisa på besök. Hon skulle på intervju och grejer i Borås idag så då fick hon sova hos mig. Mycket trevligt att träffa henne, vi ses ju typ bara en gång om året nu för tiden. Sist vi sågs badade vi nakna på Tropical Beach i Helsingborg, haha. Detta är stort för mig eftersom jag aldrig badad naken förut (Jojo, i badkar ja). Det gick bra då vi gick i vattnet när det var mörkt men när vi gick upp igen hade det hunnit bli ljust. Då kändes det plötsligt väldigt wierd. Haha. Kul kväll i alla fall. Och det var som sagt trevligt igår med.

Anlände till skolan 07.55 i morse och idag ska det valideras och rapportskrivas. Blir nog finfint detta. Snart över. Och då ska jag köra en planking utanför skolan.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0