vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram?

Galet hur denna oerhört dåliga låt plötsligt kunde bli så jäkla bra! Denna pumpas om och om igen i mina hörlurar. Förra veckan utsåg jag den till den kassaste låten genom tiderna då jag bara ville spy på han som gjort den och ville slå Johan för att han visade mig den. Hatade den fram tills igår när jag kom på mig själv, att jag sjungit på låten hela dagen och fann mig själv dansandes till denna. Helt tokigt! Verkligen hatar att jag älskar den!
Kunde inte lägga upp videon så länkar istället. LYSSNA!
http://www.youtube.com/watch?v=JXD_8Lat5hs
.
Kukas List och JohanToan var In Tha House...
Kära pågar de där. 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0